Headlines News :
.
Home » » Relax sekejap....

Relax sekejap....

Written By Unknown on Friday, January 8, 2010 | 15:44

Relaxkan minda jap…

Citer 1
> Suami : Kenapa Sayang menangis?
> Isteri: Saya telah baca sebuah buku. Sad endinglah bang..
> Suami : Buku apa?
> Isteri: Buku bank abanglah..


Citer 2
> Aderla sorang lelaki datang ke sebuah rumah untuk meminta
derma. Derma
> untuk rumah orang-orang tua. seorang budak pun membuka
pintu.
> budak : derma ape bang?
> lelaki : derma untuk rumah orang-orang tua. adik ada
apa-apa untuk
didermakan?
> budak : nanti jap.saya ambilkan atuk saya.
> lelaki : ?????


Citer 3
> Tunang Farid, Siti, menelefonnya untuk memutuskan
pertunangan mereka.
> Farid : Mengapa?
> Siti : Saya dah bosan ngan awak. saya dah ada teman
baru. Sebelum tu
awak mesti kembalikan semua gambar saya.
> Farid : Ok. Tapi saya tak ingatlah yang mana satu gambar
awak, Nanti
awak pilihlah sendiri. Yang selebihnya
kembalikan kepada saya.
> Siti : Erkkkkkk.... .... Benci .........


Citer 4
> 3 org menaiki motor dan ditahan polis trafik. Namun
pemandu motor
> tersebut tidak berhenti. Katanya, 'Tak Muat Dah Tok, Kami
dah bertiga!!!


Citer 5
> Citer ni member aku yg beritau. Sampai nak pecah perut
dibuatnya. It
> happen at Jalan Loke Yew.. Satu malam tu kawan pompuan ni
la, dia baru jer
> balik dari party, tak tahu how many glasses dia minum ler
tapi memang dia
> betul-betul mabuk. So masa on the way home she got blocked
from the
> police officer and asked for her driving license and so on
but
> unfortunately at the same time tu, there was an accident
happen a cross
> the road. Quite major jugaklah accident and the policeman
leave her and
> rushed to the accident scene.So this stupid girl dah gabra
tak tahu nak
> buat camne, she just ran off back to her car and head
straight back home
> in Klang.

> So the next morning polis datang ketuk pintu rumah dia dan
polis tu tanya
> dia, "AWAK PEGI MANA MALAM SEMALAM?"
> Pompuan ni pulak jawab, "TAK KEMANA ENCIK. SAYA KAT RUMAH
JER."
> So polis tu tanya lagi, "BETUL KER???"
> Pompuan tu jawab, "BETUL ENCIK. SUMPAH SAYA TAK GI MANA2,
TANYA LER NGAN
> HOUSEMATE SAYA."
> So polis tu kata, "YE KER? (sambil tergelak) MARI SINI,
KELUAR JAP"
> Lepas tu polis tu tunjuk, "HA!!! ITU KETA SAPA TU??"

> Pompuan tu macam nak pengsan sebab dia dah terbawak keta
polis yg malam
> tadi balik rumah, dia ingat keta dia sebab kaler sama
warna putih (wira)
> cuma keta dia takde sticker polis kat tepi pintu jer. Tak
pasal2 kena
> saman RM1000 dan gantung lesen 1 tahun.


Citer 6
> Seorang Tok Batin baru membeli motorsikal Honda dan
kebetulan pada jalan
> pulang terserempak dengan kawanya yang ingin menumpang,
lalu ditumpangkan
> kawanya itu. Dalam perjalanan kawannya merasakan Tok Batin
hanya
> mengunakan gear 1 sahaja lalu bertanyalah kawanya itu,
> Kawan Tok Batin : Kenapak kamu hanya pakai gear 1 sahaja.
> Tok Batin : Kalau rosak 1 gear ada 2 lagi gear.
> Kawan Tok Batin : ????????


Citer 7
> Seorang posmen yang datang menghantar surat .
> " Assalamualaikum "
> " Walaikumsalam "
> " Ni rumah encik Sameon ye?
> " Ya saya"
> " Poning kepala saya mencari alamat rumah encik ni "
> " Buat susah aje encik nie! Apsal tak pos aje?"


Citer 8
> Orang Asli Dan Polis
> orang asli : selamat pagi tuan
> polis : selamat pagi
> polis : apa hal
> orang asli : saya nak buat repot tuan
> polis : fa sal apa tu
> orang asli : kawan saya di baham harimau
> polis : pukul berapa
> orang asli : dia tak pukul, terkam
> polis : habis?
> orang asli : tak habis, tinggal kepala


Citer 9
> Seorang lelaki pergi ke klinik mata. Setelah matanya
diperiksa, dia
> bertanya: " Doktor, lepas pakai cermin mata nanti, boleh
ke saya membaca
> macam orang lain?" "Dah tentu, " jawab doktor. "Oh,
gembiranya. Dah lama
> saya buta huruf, akhirnya boleh juga saya membaca," kata
lelaki
> itu dengan riang.



Citer 10
> Seorang atok membawa cucunya ke pejabat pos untuk
menghantar surat .
> Cucunya bertanya bila melihat atoknya memasukkan surat ke
dalam tong
> berwarna merah.
> "Atok buat apa tu?".
> "Atok bagi surat kat kawan atok,cu!" jawap atoknya.
> Cucunya bertanya lagi, "Apa bangang sangat kawan atok
duduk dalam tong
> merah tu?"


Citer 11
> Seorang pegawai polis masuk ke bilik ma yat sebuah
hospital untuk
> menyiasat punca kematian tiga lelaki sekaligus. Selepas
memeriksa
> ma yat -ma yat itu, dia bertanya kepada penjaga bilik
> berkenaan.
> Polis : Mengapa ketiga-tiga ma yat tersenyum?
> Penjaga : Lelaki pertama sedang bersanding, apabila
tiba2 diserang
> strok. Lelaki kedua pula khabarnya menang loteri dan mati
serangan sakit
> jantung manakala yg ketiga disambar petir.
> Polis : Hah! Ke0napa disambar petir pun tersenyum?
> Penjaga : Masa tu dia ingat orang sedang ambil
gambarnya...
Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger