Headlines News :
.
Home » , » Game 10 MSL 2012 - Selangor 3-0 Kuala Lumpur

Game 10 MSL 2012 - Selangor 3-0 Kuala Lumpur

Written By Unknown on Sunday, March 18, 2012 | 10:24

Red Giants kembali mempamerkan aksi yang memberansangkan pada perlawanan menentang Kuala Lumpur malam tadi selepas mengalami aksi2 buruk minggu lalu. Bermain di Stadium Nasional Bukit Jalil, Selangor telah berjaya membenam pasukan warga kota ini dengan keputusan 3-0 melalui jaringan Bosko Balaban, P. Gunalan dan AmirulHadi Zainal. Ksemeua gol tersebut telah dijaringkan pada separuh masa kedua.

Pada perlawanan ini buat pertama kalinya musim ini Irfan tidak menurunkan penjaga gol Norazlan Razali setelah berang dengan aksi beliau pada saingan piala FA minggu lalu. Posisi ini di galas oleh G. Jeevanathan yang telah berjaya beraksi cemerlang untuk menafikan beberapa percubaan pemain Kuala Lumpur. Sepatutya Selangor mapu untuk lebih kenduri besar malam tadi, tetapi kegagalan Amri Yahya, Balaban dan Gunalan menyudahkan peluang dihadapan mata membuatkan Selangor cukup berpuashati dengan 3 gol sahaja.


Kini Selangor telah melonjak 2 anak tangga ke tangga ke-6 liga dengan memungut 15 mata setelah mengharungi 10 perlawanan. Selasa nanti Selangor akan berkunjung ke Singapore untuk menghadapi perlawanan ke-11 dalam liga. Semoga Selangor dapat meneruskan kecemerlangannya dengan menjadikan Lions Xll sebagai mangsa baru seiring kata2 Singapore dilangar todak. mudah2an...

Video gol2 perlawanan


Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger