Headlines News :
.
Home » , , » Preview : Game 12 MSL 2012 - Sabah vs Selangor

Preview : Game 12 MSL 2012 - Sabah vs Selangor

Written By Unknown on Saturday, March 31, 2012 | 03:02

Selepas berehat panjang akibat tidak layak di pusingan suku akhir Piala FA, Selangor malam nanti akan beraksi jauh diseberang Laut China Selatan. Bertemu skuad Sabah di Stadium Likas sudah pasti memberi suatu keazaman bagi Selangor untuk memperbaiki prestasi pasukan yang kurang memuaskan.


10 hari berehat tanpa terbabit sebarang perlawanan, Selangor sepatutnya menggunakan kesempatan itu untuk memantapkan lagi pasukan yang hambar selepas hanya mampu seri 1-1 dengan Lions XII di Singapura pada hari selasa minggu lalu. Rekod pertemuan 6 perlawanan lalu dengan skuad badak menunujukkan Selangor tiada masalah untuk membenam pasukan ini. Tetapi haruslah diingat analisi tersebut tidaklah boleh diguna pakai memandangkan ketika ini Selangor tidaklah semantap perlawanan2 lalu. Bukan ingin memperkecilkan Selangor, tetapi memandangkan situasi terkini yang agak terumbang ambing, sedikit sebanyak ia amat merisaukan kita.


Jika dibandingkan 6 perlawanan terakhir kedua2 pasukan pada musim ini, Sabah hanya memperolehi 2 kemenangan, 1 seri dan 3 kekalahan. Manakala Selangor pula memungut 3 kemenangan, 1 seri dan 2 kekalahan. Tetapi ia hanyalah keputusan lalu. Apapun kita mengharapkan Red Giants akan terus bangkit untuk melakar kejayaan.. Viva Selangor.
Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger