Headlines News :
.
Home » , , » Preview : Game 22 BPL 11/12 - Bolton VS Liverpool

Preview : Game 22 BPL 11/12 - Bolton VS Liverpool

Written By Unknown on Friday, January 20, 2012 | 17:07

Setelah gagal mengutip 3 mata penuh di Anfield minggu lalu, esok Liverpool akan bertandang ke Stadium Reebok untuk bertemu pasukan di tangga 19 liga ketika ini iaitu Bolton Wanderers. Atas kertas nampak mudah kerana Bolton adalah pasukan yang mudah untuk menjadi santapan pasukan2 lain. Tetapi jika dibandingkan prestasi Liverpool ketika ini, kita sendiri berasa sedikit gusar.

Sememangnya rekod Liverpool apabila bertemu pasukan kelas bawahan ini, amatlah merisaukan. Sukar mendapatkan 3 mata penuh melainkan seri sepanjang masa. Rekod bertemu Bolton pula dalam 3 perlawanan yang lalu, memang menyebelahi Liverpool dimana kali terakhir bertemu ialah pada awal musim ini dengan kemengan 3-0 di Anfield. Tetapi itu hanya rekod yang menjadi sejarah. Sampai bilakah kita nak banggakan sejarah?

Mengikut pola servey yang telah dilakukan, ramai peminat lebih mengharapkan Kuyt untuk menjadi penyerang utama berbanding Carroll ditempat kedua dan Bellamy ketiga.  Tetapi jika dibandingkan dengan jumlah jaringan yang telah mereka cipta, Bellamy telah mencipta 6 gol peribadi, Carroll dan Maxi 4 gol sementara Kuyt hanya 1 gol. Harap Dalglish kena bijak untuk menggunakan penyerang yang sedia ada dalam mencari gol kemenangan. YNWA.

Statistik kedua2 pasukan.

Channel : ASTRO SuperSport 3 (817)
               : ASTRO SuperSport HD (831)
Live Streaming : LINK 1 , LINK 2 , LINK 3
Date : 22 January 2012
Kick Off : 01:30 am (Malaysia Time)
Share this article :

1 comment:

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger