Headlines News :
.
Home » , » Preview : Game 6 MSL 2012 - Selangor VS Lion Xll FC

Preview : Game 6 MSL 2012 - Selangor VS Lion Xll FC

Written By Unknown on Wednesday, February 8, 2012 | 12:17

Liga Super kembali bersambung malam ini dimana skuad Selangor akan menerima kunjungan Lion Xll FC di stadium Nasional Bukit Jalil. 10 hari bercuti setelah memberi laluan kepada perlawanan antarabangsa skuad Olimpik negara, dimanfaatkan sepenuhnya oleh Irfan untuk aksi2 persahabatan.

Malam ini sudah pastinya Irfan terpaksa menggunakan 100% tenaga pemain tempatan disebabkan pertahanan import Ramez Dayoub telah digantung satu perlawanan. Manakala penyerang import yang baru dimiliki Bosko Balaban masih lagi belum menerima sijil perpindahan antarabangsa (ITC). Walaubagaimanapun, Irfan tidak panik untuk mengisi kekosongan yang ditinggalkan.

Amri Yahya bakal terus menjadi sandaran menjadi penyerang harapan. Apa yang pasti Irfan akan banyak melakukan rombakan pemain pada malam ini, kerana selain tiada pemain import, P. Gunalan juga mengalami kecederaan dan terpaksa diketepikan. Mengharungi 5 perlawanan dengan menduduki tangga ke-5, kita mengharapkan Selangor mampu membenam anak2 buah V. Sundramoorthy untuk terus mengukuhkan kedudukan dalam liga.

p/s: Dengar khabar pemain2 Lions Xll juga sedang dilanda masalah kecederaan dan keletihan. Harap Selangor dapat menggunakan kesempatan ini.
Share this article :

2 comments:

  1. mengikut firasat tok mudim...ops, tok nujum...selangor seri mlm ni... ;-)

    ReplyDelete
  2. tu pun klau ada kucing yg masuk dlm padang. klau x der, slangor menang punyer. hehehhe

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger