Headlines News :
.
Home » , » Preview : Game 8 MSL 2012 : Selangor VS Kelantan

Preview : Game 8 MSL 2012 : Selangor VS Kelantan

Written By Unknown on Tuesday, February 14, 2012 | 00:52

Lupakan kenangan Sabtu lalu, kita bina prestasi baru. Itulah kata2 semangat yang mampu diungkapkan untuk kesebelasan pasukan Selangor pada perlawanan malam ini. Selangor bakal menerima kunjungan pasukan dari pantai timur, Kelantan di Stadium Nasional Bukit Jalil untuk mengharungi perlawanan ke 8 liga.

7 perlawanan sudah diharungi, Selangor mempunyai tugas berat untuk memertabatkan kembali zaman kegemilangan bolasepak Merah Kuning. Hanya sekadar memungut 9 mata, Selangor ketinggalan 8 mata dari pendahulu liga iaitu pasukan yang bakal kita temui malam nanti Kelantan. Mampukah Selangor untuk menyakini hati peminatnya semula yang mula tawar hati. Bak kata Irfan, perjalanan masih jauh. Selangor akan bangkit membuktikan kemampuannya.

Harap 3 mata mesti diperolehi pada perlawanan ini. Buktikan wahai wira2 Merah Kuning, anda semua mempunyai semangat juang yang tinggi.. Walauapapun terjadi, kami sentiasa disisi anda. Kami mahu piala musim ini. Buktikan anda boleh.... Viva Selangor

p/s: Bosko Balaban dah dapat Sijil Perpindahannya. Harap malam ini, beliau dapat membuktikan pembelian beliau tidak sia2..
Share this article :

1 comment:

  1. kna lauk la slgor male ni..GOMO KELATE GOMO

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger