Headlines News :
.
Home » , » Preview : Game 4 MSL 2012 - Selangor VS Sarawak

Preview : Game 4 MSL 2012 - Selangor VS Sarawak

Written By Unknown on Friday, January 20, 2012 | 15:40

Selepas diaibkan oleh pasukan berstatus kelab Selasa lalu, adakah skuad Selangor akan kembali menyinar pada perlawanan esok?. Bermain dihalaman sendiri sudah pastinya penyokong2 setia Red Giants mengharapkan tuah Stadium Nasional Bukit Jalil untuk menundukkan pasukan Sarawak.

Prestasi semasa skuad Bujang Senang ini sebenarnya tidaklah seberapa hebat ketika ini. Tiga perlawanan yang telah mereka harungi, mereka hanya menang sekali pada perlawanan pembukaan sebelum tewas dua kali berturut2. Tetapi ia bukanlah satu petanda bahawa skuad Bujang Senang ini mudah untuk diratah sebaliknya kita seharusnya risau sekiranya tiba2 buaya yang diam akan tiba2 menganas akibat dahagakan kemenangan.

Irfan Bakti perlu membuat sesuatu perubahan pada perlawanan ini dimana hanya mengharapkan Amri Yahya sahaja dihadapan membuatkan Red Giants buntu untuk mencari gol. Apapun kita mengharapkan Irfan dapat memberi sesuatu yang terbaik kepada pasukan sepertimana pengalamannya yang telah mengendalikan banyak pasukan lain. Viva Selangor.

Share this article :

1 comment:

  1. Taik kambing lah kau...Banyak songeh pulak..Aku lempang sebijik baru tau...

    ReplyDelete

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger