Headlines News :

Kisah Setin Air

Written By saleehs gerrard on Monday, February 22, 2010 | 13:08

Sepasang suami isteri baru bercerai dan mereka bertengkar untuk
tentukan hak penjagaan anak tunggal mereka. Pastu mereka pun pegi la ke
pejabat agama, jumpa kadi nak minta nasihat.
Kadi tanye kat pompuan tu.... "kenapa awak rasa awak yang paling layak
bela anak tu?

Pompuan tu jawab... "saya yang mengandungkan anak tu. saya yang
melahirkan anak tu. dia keluar dari perut saya."
Si suami (ex-suami, actually) terkedu sebab dia tau pasni kadi akan
tanye dia lak.
"ahhh...sudah. ..apa mende aku nak goreng kadi tua nih...."
Kadi pun tanye si ex-suami..." hah....kamu. ...bagi alasan kenapa anak tu
kamu yg patut bela"
Tuan kadi...kalaulah saya ada syiling singgit, dan saya 'masukkan'
dalam
vending machine, pastu saya tekan satu butang pilihan, maka keluarlah
setin
air minuman. Saya nak tanye tuan kadi, air tin yang keluar
dari mesin tu hak saya atau hak mesin?"
Jawab kadi.."hak kamu le.."
Si ex-suami tu kata lak.."hah... sama le kes ni pun. Kan tuan... kan ...
kan
"

Moral of the story:
1. Jgn samakan isteri anda macam vending machine.
2. Jgn samakan anak anda macam air tin
3. Jgn samakan 'anu' anda cam duit syiling . hehehehehhe
Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

wilayah anfield"

WAKTU SEKARANG

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. REZEKI ITU DATANGNYA DARI USAHA YANG IKHLAS. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger